A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Наші новини

Вступний STEM – курс для дошкільнят

Неймовірна цікавість та бажання попри всі перешкоди сьогодення продовжувати навчати дітей чомусь новому спонукали педагогів КЗ «БАБАЇВСЬКИЙ ЗДО» залучитись до впровадження міжнародної програми FIRST LEGO Leogue, що надихає дітей вивчати STEM та вирішувати актуальні світові проблеми за допомогою їхньої улюбленої іграшки LEGO.

11:11 30.10.2024

Зустріч з молодими педагогами

29 жовтня 2024 року пройшла консультативна зустріч з педагогами-інтернами та молодими педагогами закладів загальної середньої освіти Височанської селищної ради. Увагу учасників зустрічі було звернуто на порядок проходження атестації педагогічними працівниками відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників та вагоме значення підвищення кваліфікації педагогів (форми, суб’єкти, порядок визнання сертифікатів).

10:00 30.10.2024

Всеукраїнський конкурс мультимедійних проєктів «Врятувати від забуття»

Інформуємо, що Міжнародний благодійний фонд національної пам’яті України, комітет Верховної Ради України з питань  науки, освіти та інновацій  у співпраці із центральними та місцевими органами влади, Київським міським будинком учителя, Інститутом історії України НАН України, Кабінетом Міністрів України, Спілкою письменників України проводять щорічний Всеукраїнський конкурс мультимедійних проєктів «Врятувати від забуття».

09:17 30.10.2024

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

На чому зосереджувати увагу вчителям — на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах. Уклали для вас посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами», де намагалися розкрити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема в умовах інклюзивного навчання.

08:52 30.10.2024

Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання

В Українському інституті розвитку освіти розроблено Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання, спрямовані на допомогу педагогічним працівникам команд супроводу осіб з особливими освітніми потребами закладів дошкільної та загальної середньої освіти.У даних методичних рекомендаціях деталізовано та всебічно висвітлено, з якими особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти, що мають інтелектуальні труднощі, можуть зустрітися педагоги; пропонуються методи та прийоми роботи для учасників команди супроводу, спрямовані зокрема і на попередження виникнення освітніх бар’єрів; йдеться про те, яким чином можна зменшити чи подолати вплив негативних чинників у освітній діяльності такої дитини.

08:44 30.10.2024

Надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчальній програмі для 5 – 9 класів

Міністерство освіти і науки надало гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти. 

08:24 23.10.2024

Методичний посібник до онлайн-курсу “Цифровий учитель”

У жовтні 2023 року на платформі «EdEra» вийшов онлайн-курс “Цифровий учитель“. Курс розроблений для підтримки педагогів, які впроваджують інформаційні технології та стратегії аби ефективніше реагувати на потреби та виклики в умовах кризи. До курсу вже долучилися більше 64 тисяч освітян, 25 тисяч з них отримали сертифікати про завершення курсу.

16:32 22.10.2024

Вхід для адміністратора