A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Пропозиції та рекомендації за результатами моніторингових досліджень з питань діагностики та подолання освітніх втрат у сферах загальної середньої освіти, проведених у 2024 році

Дата: 07.01.2025 09:04
Кількість переглядів: 98

Фото без описуЛист ДСЯО України від 27.12.2024 р. №01/01-24/2743 "Щодо пропозицій та рекомендацій за результатами моніторингових досліджень з питань діагностики та подолання освітніх втрат у сферах загальної середньої та фахової передвищої освіти, проведених у 2024 році"

Державною службою якості освіти України (далі - Служба) у 2024 році проведено ІІ етап загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та ІІ етап Пілотного проєкту щодо вивчення (моніторингу) якості освіти у сфері фахової передвищої освіти. Ці дослідження є частиною масштабної ініціативи Служби з діагностики якості освіти в сучасних умовах, а їхньою метою є не лише оцінка рівня знань здобувачів закладів загальної середньої та фахової передвищої освіти, але й виявлення основних проблем, з якими стикаються заклади освіти в умовах повномасштабної війни, та напрацювання конкретних рішень для їх подолання.

Організований Службою до Всесвітнього дня якості 14 листопада 2024 року Форум якості освіти (далі - Форум) став підсумковим заходом і фундаментом для розроблення пропозицій щодо подолання освітніх втрат.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

✔ «Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах»;

✔ «Гнучкість системи освіти: “нетипові” освітні програми - нові можливості для закладів загальної середньої освіти»;

✔ «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану».

Відтак для педагогічних колективів і засновників закладів освіти запропоновано перелік коротко-, середньо- та довгострокових заходів для виправлення недоліків і напрацювання стратегій та основних векторів у освіті.

Подальше впровадження цих стратегій дозволить не лише подолати поточні виклики, але й закласти основи для стійкого розвитку загальної середньої та фахової передвищої освіти в майбутньому.

За результатами проведення Форуму надсилаємо інформаційно-аналітичні матеріали як підсумок комплексу заходів, здійснених Службою в рамках реалізації згаданих моніторингових досліджень, які містять інформацію про їх результати, приклади успішних місцевих ініціатив та обґрунтовані пропозиції та рекомендації для подолання освітніх втрат у відповідних сферах (додаються).

Сподіваємося, що підготовлена Службою інформація та напрацьовані матеріали сприятимуть спільним зусиллям органів влади, органів місцевого самоврядування, закладів освіти, установ, організацій та громадян України у визначенні шляхів впровадження компенсаторних заходів для подолання освітніх втрат, основних напрямів та тенденцій подальшого розвитку освіти під час воєнного стану.

Додатки:

1. Пропозиції та рекомендації за результатами загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану (ІІ етап, 2023/2024 навчальний рік) - на 39 арк. в 1 прим.


« повернутися

Вхід для адміністратора