Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
На чому зосереджувати увагу вчителям — на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах. Уклали для вас посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами», де намагалися розкрити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема в умовах інклюзивного навчання.
Ключові моменти, висвітлені у посібнику:
- основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника)
- загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі
- роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
- педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку
- залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.
Дивіться посібник : Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.