A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Дата: 30.10.2024 08:52
Кількість переглядів: 17

Фото без описуНа чому зосереджувати увагу вчителям — на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах. Уклали для вас посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами», де намагалися розкрити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема в умовах інклюзивного навчання.

Ключові моменти, висвітлені у посібнику:

  • основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника)
  • загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі
  • роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
  • педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку
  • залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.

Дивіться посібник : Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.


« повернутися

Вхід для адміністратора