A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання

Дата: 30.10.2024 08:44
Кількість переглядів: 19

Фото без описуВ Українському інституті розвитку освіти розроблено Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання, спрямовані на допомогу педагогічним працівникам команд супроводу осіб з особливими освітніми потребами закладів дошкільної та загальної середньої освіти.У даних методичних рекомендаціях деталізовано та всебічно висвітлено, з якими особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти, що мають інтелектуальні труднощі, можуть зустрітися педагоги; пропонуються методи та прийоми роботи для учасників команди супроводу, спрямовані зокрема і на попередження виникнення освітніх бар’єрів; йдеться про те, яким чином можна зменшити чи подолати вплив негативних чинників у освітній діяльності такої дитини.

Тут ви знайдете корисну інформацію про практичну взаємодію закладів освіти з інклюзивно-ресурсними центрами, роз’яснення та рекомендації стосовно роботи з висновком інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи з особливими освітніми потребами та щодо шляхів створення індивідуальної програми розвитку такої дитини, пояснюється суть понять адаптація та модифікація змісту навчального предмета для осіб з інтелектуальними труднощами; поради щодо організації відповідного освітнього середовища.

Розробник – Наталія Соболєва, методист відділу змісту освіти Українського інституту розвитку освіти.

рекомендації

https://uied.org.ua/2024/09/12246/


« повернутися

Вхід для адміністратора