Впроваджуємо базове предметне навчання в 7 класі / методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового 2024/2025 навчального року
Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: упроваджуємо базове предметне навчання в 7 класі / методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового 2024–2025 навчального року: методичні рекомендації/ за заг. ред. Олега Топузова, Тетяни Засєкіної : Ін-т педагогіки НАПН України.- [Електронне видання] - Київ : Педагогічна думка, 2024. - 171 с. (завантажити)
У виданні опубліковано методичні рекомендації фахівців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року. Розглянуто інноваційні зміни в організації освітнього процесу у зв’язку із реформою загальної середньої освіти «Нова українська школа» та умовами воєнного стану. Надані практичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі нових модельних навчальних програм і підручників, а також презентовано напрацювання та методичні розробки науковців із актуальних питань освітньої практики.
✔ Методичні акценти в роботі вчителя початкових класів: безпекові реалії. Н. Бібік, О. Онопрієнко, Т. Павлова
✔ Методичні рекомендації на 2024‐2025 навчальний рік щодо навчання української мови в 7 класі НУШ. О.Горошкіна
✔ Методичні рекомендації щодо навчання зарубіжної літератури в 7класі закладів загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. В.Снєгірьова
✔ Методичні рекомендації щодо вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 7 класі закладів загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. Т. Яценко, І. Тригуб
✔ Тенденції оновлення цілей і змісту навчання іноземних мов у 7 класах гімназії В. Редько
✔ Медіація як новий вектор розвитку сфери шкільної іншомовної освіти України С. Печенізька
✔ Вікові психологічні особливості учнів 7–9 класів та їх готовність до компетентнісно орієнтованого навчання іншомовного спілкування. О. Пасічник
✔ Дидактико‐методичні концепти оцінювання навчальних досягнень учнів 7 класу гімназії. І. Горошкін
✔ Зрушення у змісті історичної освіти в 7 класі за модельними навчальними програмами і підручниками НУШ. О. Пометун
✔ Як обрати підручник для навчання історії України у контексті формування історичної пам’яті учнів. Н. Гупан
✔ Реалізація діяльнісного підходу в навчанні учнів основ правознавства. Л. Рябовол, Т. Ремех
✔ Формуванняідентичностітагромадянськоїсвідомостіучнівзасобами громадянської освіти. Т. Ремех
✔ Методичні рекомендації щодо навчання математики у 2024/2025 навчальному році. М. Бурда, Д. Васильєва., Н. Тарасенкова
✔ Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 7 класі НУШ. І. Завадський, О. Коршунова, І. Твердохліб
✔ Особливості організації навчання інтегрованих курсів природничої освітньої галузі Т. Засєкіна
Методичні рекомендації щодо навчання біології і хімії в 7‐9 класах Т. Коршевнюк
✔ Вивчення біології у 7 класі нової української школи. К. Задорожний
✔ Методичні рекомендації на 2024‐2025 навчальний рік із навчання хімії в 7 класі НУШ. Г. Лашевська
✔ Вивчення фізики і астрономії у 7‐х класах нової української школи. М. Головко, Т. Засєкіна
✔ Методичні рекомендації щодо вивчення географії у 7‐му класі НУШ. В. Грома
✔ Реалізація stem‐освіти в умовах реформування української школи Ляшенко О.І.
✔ Способи реалізації модельної навчальної програми STEM у 5‐9 класах закладів загальної середньої освіти. М.Тишковець
✔ Особливості реалізації змісту технологічної освітньої галузі в 7класах базової середньої освіти. Т. Мачача