Презентація дослідження «Нова українська школа в 5–6-х класах: виклики впровадження»
ГО «Смарт освіта» та сайт «Нова українська школа» презентують дослідження «“Нова українська школа” в 5–6-х класах: виклики впровадження».
Дослідження складалося із кількісного опитування вчителів (600 респондентів), 30 глибинних інтерв’ю і кабінетної частини. Такий дизайн дозволив з’ясувати, як відбувалося підвищення кваліфікації вчителів 5–6-х класів для роботи в НУШ, як вони оцінюють нові програми й підручники, власні методи роботи, які проблеми мають із оцінюванням досягнень учнів, які перешкоди бачать до впровадження реформи НУШ загалом, якої підтримки потребують.
З дослідженням можна ознайомитись тут: https://cutt.ly/8w0m3ovQ
План трансляції
🔸Вітальне слово Оксена Лісового, міністра освіти і науки України (відеозапис)
🔸Вітальне слово Олександра Сушка, виконавчого директора Міжнародного фонду «Відродження»
1️⃣ Презентація основних інсайтів дослідження:
🔹Галина Титиш, очільниця ГО «Смарт освіта»:
🔘методологія дослідження,
🔘підвищення кваліфікації вчителів.
🔹Ірина Пасько, аналітикиня ГО «Смарт освіта»:
🔘типові програми й навчальні плани;
🔘методи роботи вчителів;
🔘система оцінювання в НУШ;
🔘навчальні програми;
🔘підручники;
🔘онлайн-навчання.
🔹Вікторія Коваль, головна редакторка медіа «Нова українська школа»: 🔘психологічний стан учителів;
🔘стратегії подолання освітніх втрат;
🔘комунікація реформи.
2️⃣ Панельна дискусія «Політичні та управлінські рішення для вдосконалення реформи НУШ»
Учасники й учасниці:
🔘Андрій Сташків, заступник міністра освіти і науки України;
🔘Сергій Колебошин, заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій;
🔘Тетяна Вакуленко, директорка УЦОЯО;
🔘Світлана Олексюк, директорка гімназії №5 Печерського району Києва; 🔘Олена Масалітіна, віцеголова Ради ГО «ЕдКемп Україна»;
🔘Григорій Баран, директор програми «Соціальний капітал» Міжнародного фонду «Відродження».
🔸Організатори: ГО «Смарт освіта», сайт «Нова українська школа» Трансляція підготовлена за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Звіт і презентація відображають позицію авторського колективу й не обов’язково збігаються із позицією Міжнародного фонду «Відродження».