A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Деякі особливості організації дистанційного навчання для дітей з особливими освітніми проблемами

Дата: 09.01.2024 11:36
Кількість переглядів: 15

В рамках інформаційно-консультаційного модулю нагадуємо про деякі особливості організації дистанційного навчання для дітей з особливими освітніми проблемами.

✅ Дитина з ООП перебуває за кордоном і не має можливості навчатись з однокласниками дистанційно.

Батьки можуть написати заяву про переведення дитини на екстернатну або сімейну (домашню) форму навчання. У такому випадку, якщо в класі більше немає дітей з 2–5 рівнем підтримки, інклюзивний клас перестає існувати.

❗ Важливо! Корекційно-розвиткові заняття на сімейній (домашній) та екстернатній формі навчання за рахунок субвенції з державного бюджету не проводяться. Такі заняття можуть проводити дистанційно фахівці ІРЦ.

✅ Дитина з ООП продовжує епізодично навчатись дистанційно в інклюзивному класі, паралельно навчаючись у закладі освіти за кордоном. 

У цьому випадку директор школи на прохання батьків організовує адаптоване дистанційне навчання для дитини з ООП та погоджує графік навчання з асистентом вчителя. У такому форматі важливо не перевантажувати дитину. 

Директору, варто пам’ятати, що педагогічне навантаження асистента вчителя – 25 год на тиждень. 

Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття, які визначені в ІПР дитини, проводяться дистанційно фахівцями з числа педагогічних працівників закладу освіти та/або додатково залученими фахівцями, з якими заклад освіти або відповідний орган управління у сфері освіти укладають цивільно-правові договори.

 

✅ Дитина з ООП знаходиться на тимчасово окупованій території, але має доступ до дистанційного навчання.

Інклюзивний клас продовжує працювати, асистент вчителя і вчитель організовують навчання з використанням технологій дистанційного навчання. Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття, які визначені в ІПР дитини, проводяться дистанційно фахівцями з числа педагогічних працівників закладу освіти та/або додатково залученими фахівцями, з якими заклад освіти або відповідний орган управління у сфері освіти укладають цивільно-правові договори. 

Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розроблено посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти» 👉 http://surl.li/ldkyw який покликаний допомогти вдосконалювати якість інклюзивного навчання у школах.

Додатково

▶ Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» 👉 http://surl.li/gdops

▶ Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти» 👉 http://surl.li/dwjgl

 

Управління Державної служби якості освіти у Харківській області


« повернутися

Вхід для адміністратора