10 порад директору школи для розвитку та залучення персоналу для впровадження інклюзивного навчання
Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розроблено посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти» http://surl.li/ldkyw, який покликаний допомогти вдосконалювати якість інклюзивного навчання у школах.
Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників (Закон України «Про освіту»).
Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють особам з особливими освітніми потребами умови для здобуття освіти нарівні з іншими особами шляхом належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення універсального дизайну та/або розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби та можливості таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
✔ Закон України «Про освіту» 👉 http://surl.li/ixnq
✔ Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти 👉 http://surl.li/gdops
✔ Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти» 👉 http://surl.li/dwjgl
Управління Державної служби якості освіти у Харківській області