Розроблено інструментарій оцінювання готовності дитини до навчання в умовах реформування української школи – «Чарівні перетворення»
Вступ дитини до школи – хвилююча подія в житті кожної української родини. У батьків виникає безліч питань, головне з яких «А чи готовий мій малюк до навчання в школі?».
На допомогу фахівцям у галузі дошкільної освіти та батькам дітей старшого дошкільного віку спеціалістами лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України розроблено інструментарій оцінювання готовності дитини до навчання в умовах реформування української школи – «Чарівні перетворення».
Інструментарій застосовується у форматі ігрової взаємодії дорослого і без жодних вимірювань інтелектуальних досягнень дитини, а також не формулюються висновки, які можуть негативно вплинути на подальшу її долю.
Інструментарій «Чарівні перетворення» було презентовано в рамках Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Готовність дитини старшого дошкільного віку до систематичного навчання в школі» організованої Міністерство освіти і науки України спільно з лабораторією психології дошкільника Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України та Українським інститутом розвитку освіти у партнерстві з Видавництво “Ранок”.