A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

У МОН розробили механізм апробації шкільних підручників

Дата: 31.03.2023 08:58
Кількість переглядів: 26

Міністерством освіти і науки розроблений проєкт порядку проведення апробації навчальної літератури для шкіл.

Документ визначає систему організаційної та науково-методичної роботи щодо проведення апробації, метою якої є удосконалення шкільних підручників та навчальної літератури.

Процес апробації передбачає дослідження якості підручників, їх відповідності вимогам державних стандартів, науковим, педагогічним, методичним та антидискримінаційним вимогам.

Планується, що апробація одночасно проводитиметься у два етапи – безпосередня апробація вчителями та проведення опитування учнів та батьків, які беруть участь в апробації.

Апробація розпочинатиметься на початку навчального року та може тривати від трьох місяців до одного навчального року.

З метою удосконалення підручника власнику прав на використання твору, передаватимуться висновки вчителів щодо якості підручника, його відповідності вимогам державного стандарту, вимогам тощо, а також результати діагностувальних робіт, виконаних учнями.

Після завершення апробації підручник буде включений до переліку підручників/посібників, що пройшли апробацію.

Витрати на проведення апробації здійснюватимуться за рахунок коштів державного бюджету.

Педагогічним працівникам, які братимуть участь в апробації, встановлюватиметься надбавка до посадового окладу у розмірі до п’ятнадцяти відсотків на кількість навчальних годин, під час яких вони здійснють апробацію підручника.

Також участь педагогічного працівника в апробації враховуватиметься під час підбиття підсумків його чергової атестації.

Зауваження та пропозиції до проєкту документа можна надсилати до 28 квітня 2023 року за адресою: zso.imzo@gmail.com.


« повернутися

Вхід для адміністратора