A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Запобігання агресивній субкультурі «Рьодан»: поради МОН

Дата: 09.03.2023 10:59
Кількість переглядів: 112

Фото без описуУ Міністерстві освіти і науки відбулася всеукраїнська нарада, метою якої стало обговорення питання подолання конфліктів та формування толерантних стосунків серед представників різних субкультур сучасної молоді, а також припинення масових протиправних дій, аби застерегти дітей від необдуманих вчинків, зокрема участі у русі «Рьодан».

За інформацією заступника начальника Управління ювенальної превенції Національної поліції України Ярослава Шанька, наприкінці лютого – початку березня цього року правоохоронці не допустили конфліктів, адже затримали понад 700 учасників масового зібрання і передали їх ювенальній поліції.

Більшість затриманих – неповнолітні. За такі дії передбачено як адміністративну (для батьків неповнолітніх), так і кримінальну відповідальність, яка настає з 14-ти років. Затримані називають себе учасниками «ПВК Рьодан».

Також у Національній поліції повідомили про успішні результати профілактичної роботи, зокрема виявлення адміністраторів та блокування телеграм-каналів, проведення профілактичних розмов щодо запобігання порушень громадського порядку тощо.

Заходи для попередження конфліктів між підлітками

Для попередження конфліктів освітянам необхідно з’ясувати першопричини, які спонукали підлітків приєднатися до небезпечних субкультур, та надати відповідну допомогу в подоланні цих причин.

Також педагогам варто ознайомити учасників освітнього процесу із наявними молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням та з’ясувати сприятливу роль молодіжних субкультур у процесі адаптації і самоствердження юної особистості.

Доречним буде провести заняття з елементами тренінгу «Всі ми – різні, всі ми – рівні», творчі дискусії на тему «Молодіжні субкультури: за і проти», «Вчимося бути толерантними», «Що спільного?», «Біла ворона», «Чарівне озеро»; створити колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», «Риси толерантної особистості» тощо.

Для того щоб навчити дітей безпечної поведінки, у виховній системі школам необхідно систематично приділяти увагу національно-патріотичному вихованню, культурі взаємостосунків школярів, методам ненасильницького спілкування тощо.

Окрім того, педагогам варто налагодити взаємодію з батьками, зокрема:

  • рекомендувати батькам звертати увагу на контент, який «споживає» дитина, і знати її інтереси;
  • разом з дитиною пройти базовий курс кібербезпеки й обговорити його;
  • слідкувати, чи нема у дитини різких перепадів настрою;
  • проводити більше часу з дітьми та вибудовувати довірливі стосунки;
  • звертати увагу на поведінку дітей, коло спілкування та способи проведення дозвілля.

Щодо батьків, у яких складна комунікація з підлітками, то їм варто звернутись до практичного психолога закладу освіти, або, наприклад, до фахівців проєкту Міністерства освіти і науки України та UNICEF «Поруч», де можна отримати безкоштовну допомогу з метою формування нових життєвих цінностей, розвитку вольових якостей, поліпшення взаємин дитини з батьками та ровесниками тощо.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора