A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРНАТУРА – НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Дата: 30.01.2023 10:10
Кількість переглядів: 74

Фото без описуУ Дорожній карті реформи базової та профільної школи, що була розроблена Громадською організацією «Ре:Освіта», за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у 2021 році, зазначено, що одним із пріоритетів реформи «Нова українська школа», є зміни в системі професійної підготовки, особистого та професійного зростання вчителя.

Одним із напрямів цієї діяльності є організація у закладі освіти, за необхідності, педагогічної інтернатури – форми післядипломної педагогічної освіти, яка охоплює систематичну роботу педагогічного працівника над формуванням та вдосконаленням власної педагогічної майстерності, під керівництвом педагога-наставника, упродовж першого року професійної діяльності.

Функціонування педагогічної інтернатури в закладі освіти регламентовано наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2021  № 1128 «Про затвердження Положення про педагогічну інтернатуру». У цьому документі визначені: основні завдання педагогічної інтернатури; умови, вимоги та строки її організації в закладі освіти; вимоги до педагога-наставника та його обов’язки. Окрім того, перелічені основні заходи педагогічної інтернатури; зазначені умови успішного її проходження та вимоги до оформлення звітної документації. Опрацювати зміст цього документа можна за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1670-21#Text.


« повернутися

Вхід для адміністратора