A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Як формувати математичну компетентність учнів 1-4 класів

Дата: 29.09.2022 08:50
Кількість переглядів: 52

Фото без описуРезультати загальнодержавного моніторингу «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» свідчать, що рівень сформованості математичної компетентності в учнів 4 класів за останні роки знизився. 

За підсумками моніторингу експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти.

У рекомендаціях щодо формування математичної компетентності можна знайти відповіді на такі питання:

  • Що таке математична компетентність?
  • Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
  • Який рівень сформованості різних складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
  • Що пропонують чинні підручники з математики для формування різних складників математичної компетентності?
  • Як навчати учнів працювати з даними та здійснювати вимірювання?
  • Які завдання варто пропонувати учням, аби поліпшити їхні результати щодо роботи з даними та вимірювань?
  • До яких ресурсів може звернутися вчитель в умовах дистанційного навчання, щоб покращити результати своїх учнів?

Пропоновані рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на навчальних заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.

В Українському центрі оцінювання якості освіти сподіваються, ці матеріали стануть у пригоді не тільки вчителям та їхнім учням, а також зацікавлять авторів майбутніх підручників з математики для цього освітнього рівня.

ЗАВАНТАЖИТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ


« повернутися

Вхід для адміністратора